• Inici >
  • Notícies >
  • Workshop on Creative Entrepreneurial Venturing: Champion Strategies on the Creative Landscape

SeanWilliams

16/10/2015

La trobada internacional Workshop on Creative Entrepreneurial Venturing: Champion Strategies on the Creative Landscape s'ha proposat promoure l'exploració dels camps de l’emprenedoria i la innovació creativa, ampliar la seva importància i impacte, i ajudar als emprenedors de la indústria creativa.

La trobada internacional Workshop on Creative Entrepreneurial Venturing: Champion Strategies on the Creative Landscape ha estat organitzada i promoguda per investigadors de DigiBiz, s'ha beneficiat de la col·laboració de la Universidade Aberta de Portugal, i ha comptat amb el suport de l'Internet Interdisciplinary Institute-Universitat Oberta de Catalunya i el projecte europeu CINet (Creative Industry Network of Entrepreneurs). CINet ha estat finançat per la Comissió Europea, en el marc del Programa Leonardo da Vinci (2013-2015).

La Trobada ha reunit a emprenedors i empresaris del sector creatiu, investigadors, entitats promotores de l’emprenedoria, potencials emprenedors i estudiants de la UOC. En primer lloc, s'ha impartit un mòdul de seminaris oberts per part de tres experts en el camp: el professor Jan Brinckmann (Esade Business School), el professor Philip A. Dover (Babson College), i el professor Sean D. Williams (Clemson University, i NACIE), els quals han explorat àrees diverses de l'emprenedoria i la innovació creativa.

El segon mòdul de la Trobada s'ha destinat a projectes de negoci. En ell s'ha presentat una selecció de projectes excel·lents, preparats per participants en la iniciativa de CINet. Seguidament, experts internacionals han ofert feedback i assessorament.

En el tercer mòdul s'han presentat els objectius, activitats i resultats del projecte CINet. A això li ha seguit un panell en el qual s'han comentat les principals troballes i les seves implicacions.

La Trobada ha finalitzat amb un discurs inspirador, titulat "New challenges and possible directions for entrepreneurship in Southern Europe" impartit pel professor Sean D. Williams.

News_CINet6.jpg
Tornar al llistat