• Inici >

Showcase2016

19/04/2016

Dos articles de DigiBiz seleccionats per al UOC Research Showcase

Dos articles científics publicats pels investigadors de DigiBiz Dra. Inma Rodríguez-Ardura i Dr. Antoni Meseguer-Artola han estat seleccionats i presentats al UOC Research Showcase 2016.

El UOC Research Showcase, organitzat per la Universitat Oberta de Catalunya, té com a objectiu la difusió d'una selecció de l'activitat de recerca de la Universitat.

En la seva edició de 2016, la Comissió de Recerca i Doctorat de la UOC va seleccionar un total de 21 treballs científics per para la seva presentació.

Els criteris que es van considerar per a la selecció dels articles van ser de qualitat científica i d'interdisciplinaritat dels resultats científics obtinguts.

Els treballs de DigiBiz seleccionats han estat publicats en revistes científiques ISI-JCR d'alt impacte (Q1): Computers in Human Behavior, i Information & Management .
Tornar al llistat