EvaEmprende0

21/01/2014

Eva Rimbau-Gilabert participa com a experta en programa sobre emprenedoria

La doctora Eva Rimbau-Gilabert, investigadora de DigiBiz, participa com a experta en el programa Emprende, del Canal 24 hores de RTVE. »
CINet

04/09/2013

Innovació i emprenedoria creativa, objecte d'estudi d'un nou projecte de recerca finançat per la Comissió Europea

Un projecte de DigiBiz sobre innovació i emprenedoria creativa, titulat Creative Industry Network of Entrepreneurs (CINet), ha estat recentment aprovat per la Comissió Europa en el marc del Programa Lifelong Learning, Leonardo da Vinci. »
InmaRodriguezArdura

31/07/2013

Inma Rodríguez-Ardura, nova investigadora resident a IN3

Inma Rodriguez-Ardura, Directora de DigiBiz i investigadora de l’àrea Màrqueting digital i comportament del consumidor, ha realitzat una estada de recerca a l’IN3 durant el curs 2012/13. »
DhruvGrewal

15/11/2012

Trobada Internacional sobre e-Retailing: Estratègies d'Èxit en Comerç Electrònic B2C

La Trobada Internacional sobre e-Retailing es va proposar facilitar anàlisis i perspectives crítiques amb la finalitat d'avançar en l'exploració de l'àrea configurada al voltant de l'e-Retailing i facilitar l'establiment dels seus camps específics d'estudi. »
JTAER

30/09/2012

Número especial sobre aproximacions qualitatives al màrqueting electrònic i el comportament del consumidor en línia

La directora de DigiBiz, Dra. Inma Rodríguez-Ardura, juntament amb el Dr. Gerard Ryan (Universitat Rovira i Virgili) i la Dra. Ulrike Gretzel (Universitat de Wollongong), ha publicat el número especial Aproximacions Qualitatives al Màrqueting Electrònic i el Comportament del Consumidor en Línia a la revista Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research (JTAER). »