EvaRimbauGilabert

07/10/2015

Eva Rimbau-Gilabert participa com a experta a Emprende

La Dra. Eva Rimbau-Gilabert, investigadora de DigiBiz, participa de nou com a experta en el programa Emprende, de RTVE. »
CINet

30/09/2015

Vídeo casos d'estudi sobre iniciatives emprenedores en la indústria creativa

Investigadors de DigiBiz han produït quatre vídeo casos d'estudi en els quals es presenten estratègies d'èxit en l'esfera creativa. »
AntoniMeseguerArtola

21/03/2015

Entrevista a Antoni Meseguer-Artola al Diari de Tarragona

El Diari de Tarragona publica una entrevista realitzada al Dr. Antoni Meseguer-Artola, investigador de DigiBiz, sobre la seva participació en el projecte Wiki4HE "L'ús de continguts oberts d'internet per a l'educació universitària: un estudi empíric sobre les percepcions, actituds i pràctiques dels professors universitaris a Viquipèdia". »
Showcase2015

11/02/2015

Dos treballs de DigiBiz presentats al UOC Research Showcase 2015

Dos treballs de recerca preparats per membres de DigiBiz han estat seleccionats i presentats al UOC Research Showcase 2015. »
DigiBiz

08/05/2014

DigiBiz, reconegut un cop més com a Grup de Recerca Consolidat

DigiBiz ha estat reconegut per la Generalitat de Catalunya com a "Grup de Recerca Consolidat" (SGR 2014 571). »